Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Naše práce se výrazně liší od běžného zaměstnaneckého vztahu. Klientům dodáváme službu a dodáváme jí společně. Smlouvu s klientem má sice Projectman, ale jeden bez druhého se neobejdeme. Společně neseme rizika plynoucí ze spolupráce a ty jsou často vysoká, stejně jako očekávání klienta od kvality našich služeb - to, co projde zaměstnanci, neprojde nám (a ani nechceme vlastně nechceme, aby nám cokoliv “procházelo”). Protože za svými kroky si pevně stojíme a vědomě přinášíme hodnotu pro klienta.
Víte, že se snažíme o to, aby spolupráce nebyla smysluplná jenom pro klienta, ale i pro vás? Loni jsme informovali o programu péče CARE 2.0 a o novém extranetu. Letos to budou zase další nové věci, kterými chceme dál vylepšovat, zjednodušovat a zpříjemňovat naše soužití.
Do společné spolupráce jsme šli, protože máme podobně nastavené hodnoty (naše DNA) a jste profíci ve svých oborech. Snažíme se, prostřednictvím vašich patronů, o zpětnou vazbu jak od klienta, tak od vás. Tak abychom spolupráci průběžně kvalitativně posouvali a věděli, jak se vyvíjí a mohli i v rámci rozvoje a EDU pomoci dalšímu vašemu posunu.
Co nás vždy trápí je předčasné ukončení spolupráce. Samozřejmě jsou okamžiky, kdy končí projekt, změnila se situace u klienta,kdy s tím objektivně nic nenaděláme - to jsou opět rizika našeho podnikání. Chceme ale víc zapůsobit v situacích, kdy s tím něco udělat můžeme a zabránit tak potenciálním společným škodám - jak finančním, tak i vztahovým a reputačním.
Vy jste u klienta denně - vidíte, jaká je situace, bavíte se s klientem, dostáváte zpětnou vazbu. Co ale můžete chtít od nás? Jednoduše pomoci s tím, co děláte. Tady je pár příkladů v čem vám dokážeme a rádi pomůžeme. Nejsme tady jenom kvůli fakturám 🙂
- Stojím před úkolem, který jsem ještě neřešil? Dejte vědět. V komunitě ho již někdo řešil. Na každou z našich odborných oblastí máme v komunitě seniory, kteří nasdílí své zkušenosti a dají relevantní tipy.
- Neměl váš výstup očekávanou kvalitu? Dejte vědět. Projdeme zadání, očekávání klienta, dáme tipy na obsah a formu výstupu tak, aby na podruhé bylo vše v pořádku.
- Máte problém ve vztazích? U klienta nebo i mezi Projectmany? Může se stát. Když o problému budeme vědět včas, jsme schopni s ním pomoci. Předejdeme tomu, že to bude řešit klient. Vždy musíme vystupovat maximálně profesionálně.
- Překračuje realita práce velikost dohodnutého úvazku? Ozvěte se - jsme na vaší straně. Sice proplatíme schválený timesheet, který dohodnutou velikost úvazku přesahuje, ale to nepovažujeme za dlouhodobě udržitelné. Pokud máme dohodnutý např. 50% úvazek, budeme ho za vás bránit do roztrhání těla.
- Posunul nebo změnil se obsah práce. Podnikání je o právu vybrat si, pro koho a co dělám. Pokud budeme o problému vědět, jsme schopni s klientem dohodnout změnu, nebo prostě dohodnout nový projekt pro vás.
- Cítíte rezervy v osobnostním fitu? Je těžké se adaptovat na nové prostředí?máme prostředky, jak vám pomocí mentoringu a koučinku pomoci. Stačí jen vyslat signál naším směrem. A to včas 🙂.
Projectman je tu pro vás aby vám pomohl být špičkami ve svém oboru. Pomáháme našim kontraktorům zlepšovat kvalitu výstupů a napravovat vztahy u zákazníků. Nikdo z nás není Chuck Norris a občas stojíme před situací, která se zrovna nemusí vyvíjet nejlépe. Ozvěte se svému patronovi dříve, než je z malého problému velký. Naši klienti vidí a ocení, když se věnujete svému rozvoji a průběžně se zlepšujete.
Vytváříme prostředí, ve kterém rozvíjíme komunitu nejlepších lidí pro realizaci změn našich klientů.
POCTIVOST ŘEMESLA NADE VŠE
Neošizené výstupy, dodržování oborových standardů a transparentnost jsou nedílnou součástí naší práce.
PRÁCE JE O LIDECH
Nezanedbávej péči o lidi kolem sebe, vystupuj jako uznávaný odborník, ale i jako dobrý člověk, tak aby za tebou mohl kdokoliv přijít s dotazy.
ZMĚNY VYŽADUJÍ ENERGII
Jdi svým elánem příkladem, přines ke klientovi novou energii, dávej práci maximum.
SEBEREFLEXE A UČENÍ JE CESTA K RŮSTU
Naslouchej ostatním a věnuj se svému rozvoji.