Upravit stránku

1. První kontakt

Našli jste si vy nás nebo my vás nebo jsme se potkali na některé z akcí. Těšíme se, že se blíže poznáme a společně najdeme správnou stopu naší vzájemné spolupráce.

2. První call

Zavoláme si a máme-li pro vás už konkrétní příležitost, nasdílíme vám detaily, nastavíme vzájemná očekávání a domluvíme další postup  - buď 3a nebo 3b.

3a Interview na konkrétní pozici

Pokud se potkáváme v očekáváních a požadavcích na konkrétní pozici, domlouvíme se na osobní či online schůzce.

  • Detailní představení nás, klienta a pozice.

  • Poznání vaší profesní historie ve vztahu k dané roli.

  • Vyhodnocení průniku představ klienta a vašich profesních předpokladů - pokud jej nenajdeme, bavíme se v obecné rovině jako v případě DB meetingu - viz 3b.

3b DB meeting

Pokud pro vás nemáme aktuálně vhodnou pozici, nebo se nepotkaváme v očekáváních či požadavcích na konkrétní pozici, neznamená to konec. 

Po domluvě můžeme na nazávazné schůzce projít v detailu vaše kariérní zkušenosti a preference tak, abychom, jakmile se objeví vhodná pozice, byli schopni pohotově zareagovat.

4. Příprava vašeho profilu a prezentace klientovi

I když máme mnoho informací k dispozici, je pro nás klíčové získat i vaši aktivní podporu. Většinou potřebujeme vaše reference a doplňující informace k portfoliu, společně tvoříme vaše představení klientovi. 

Odesíláme prezentaci kandidáta zákazníkovi a hra začíná :)

6. Výběrové řízení u klienta

Nastává fáze, kterou máme nejméně v režii. Nicméně s vámi jsme po celou dobu v kontaktu, otevřeně komunikujeme vývoj u klienta a aktivně vás podporujeme během celého výběrka. A pokud je to možné, doprovodíme vás i na schůzky s klientem.

7. Nabídka od klienta

Když výběrové řízení ukáže, že jste vy a role u klienta dobrý fit, přijde nabídka, tleskáme a vrháme se na: 

  • Dotahování smlouvy.
  • Detaily k nástupu.
  • Podpis smlouvy.

8. Onboarding v Projectmanovi

Při podpisu smlouvy se setkáme (ideálně osobně) u nás v Projectmanovi a poznáte pár (pro spolupráci klíčových) kolegů. 

  • Nastavení všeho potřebného k úspěšnému zahájení spolupráce.

  • Detailní představení podpory kterou můžete ze strany Projectmana očekávat v průběhu spolupráce.

9. Zahájení činnosti na projektu - stáváte se Projectmanem a vítáme vás na palubě

Získáváte veškeré výhody s tím spojené - vedle standardních domluvených benefitů také pozvánky na akce, workshopy, školení a mnoho dalšího. Po celou dobu vašeho působení na projektu jsme vám v zádech a připraveni vám pomoci jak odborně, tak administrativně a lidsky. 

Teď už víte, co vás s námi čeká. První krok je nasnadě - kontaktujte recruitment a vaše cesta s námi může začít. 
Reprezentovat značku Projectman nemůže každý, a proto hlídáme kvalitativní kritéria již při pohovorech a domlouvání spolupráce. Obecně to vůbec není o tom být "Senior", ale mít zažitou vlastní minimální profesionální úroveň, ze které neslevíte. Tuto úroveň jsme shrnuli do čtyř základních bodů, do tzv. "DNA Projectmana".

Vytváříme prostředí, ve kterém rozvíjíme komunitu nejlepších lidí pro realizaci změn našich klientů.

POCTIVOST ŘEMESLA NADE VŠE

Neošizené výstupy, dodržování oborových standardů a transparentnost jsou nedílnou součástí naší práce.

PRÁCE JE O LIDECH

Nezanedbávej péči o lidi kolem sebe, vystupuj jako uznávaný odborník, ale i jako dobrý člověk, tak aby za tebou mohl kdokoliv přijít s dotazy.

ZMĚNY VYŽADUJÍ ENERGII

Jdi svým elánem příkladem, přines ke klientovi novou energii, dávej práci maximum.

SEBEREFLEXE A UČENÍ JE CESTA K RŮSTU

Naslouchej ostatním a věnuj se svému rozvoji.

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti