Upravit stránku

Obchod byl ještě před rokem hodně závislý na třech partnerech firmy, součástí projektu byla proto infuze nové obchodní krve - nalezení Account managera, větší zapojení Recruitmentu do obchodu a podpora komunity při přinášení příležitostí a informací o klientech. I my sami jsme se v obchodních dovednostech nechali více proškolit. 

Proč 42?

42 byl počet nových kontraktorů, kteří nastoupí během 1 roku ke klientům. Ambice nemalé, ale cíle je potřeba mít motivační. Představení Projektu 42 přesně před rokem nebo další detaily k Projektu 42 v minulém čísle PJM LIFE.

A jak to dopadlo?

Noví obchodníci a noví klienti:

V první polovině roku 2021 posílil náš obchodní tým Petr Lavrenčík na pozici account managera, Radim Pecháček leader recruitmentu se zapojil do obchodování a má své 2 klienty. S příchodem Karla Smíšovského posiluje nejen naše odbornost, ale i obchodní network. 
Dařilo se nám rozšířit týmy ve Škodovce a Spořitelně a získat nové klienty - Weber grily, Monetu, Cardif, Dentons, Eurowag, Model Group a další. 

Čísla mluví jasně:

výsledky

Jaké jsou naše plány dál?

I v letošním roce 2022 chceme mít 1 hlavní rozvojový program, který spojí projekty zaměřené na růst a zlepšování kvality. Na rozdíl od projektu 42, který byl akviziční se chceme zaměřit také na aktivity spojené s retencí - vzdělávání a péči. Více se dozvíte v příštím čísle LIFE. 

Velké díky celému projektovému týmu - Projectmanu :)
 

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti