Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Obchod byl ještě před rokem hodně závislý na třech partnerech firmy, součástí projektu byla proto infuze nové obchodní krve - nalezení Account managera, větší zapojení Recruitmentu do obchodu a podpora komunity při přinášení příležitostí a informací o klientech. I my sami jsme se v obchodních dovednostech nechali více proškolit.
Proč 42?
42 byl počet nových kontraktorů, kteří nastoupí během 1 roku ke klientům. Ambice nemalé, ale cíle je potřeba mít motivační. Představení Projektu 42 přesně před rokem nebo další detaily k Projektu 42 v minulém čísle PJM LIFE.
A jak to dopadlo?
Noví obchodníci a noví klienti:
V první polovině roku 2021 posílil náš obchodní tým Petr Lavrenčík na pozici account managera, Radim Pecháček leader recruitmentu se zapojil do obchodování a má své 2 klienty. S příchodem Karla Smíšovského posiluje nejen naše odbornost, ale i obchodní network.
Dařilo se nám rozšířit týmy ve Škodovce a Spořitelně a získat nové klienty - Weber grily, Monetu, Cardif, Dentons, Eurowag, Model Group a další.
Čísla mluví jasně:
Jaké jsou naše plány dál?
I v letošním roce 2022 chceme mít 1 hlavní rozvojový program, který spojí projekty zaměřené na růst a zlepšování kvality. Na rozdíl od projektu 42, který byl akviziční se chceme zaměřit také na aktivity spojené s retencí - vzdělávání a péči. Více se dozvíte v příštím čísle LIFE.
Velké díky celému projektovému týmu - Projectmanu :)