Upravit stránku
  • Cena bez DPH17 500,00
  • TermínBude upřesněno

Rozsah 2  (den / dní)
Místo konání Lidická 66/43, Praha 5 150 00
Počet míst 10
Stav Volná místa

Co vám kurz přinese

Koncepce kurzu vychází z mnohaletých praktických zkušeností lektorů, kteří se podílejí na škálovaném agilním vývoji digitálních produktů v automotive, telekomunikacích nebo bankovnictví. Jde o nejkomplexnější kurz zaměřený na produktový vývoj na českém trhu a představuje “švédský stůl” s množstvím technik a frameworků okamžitě využitelným ve firemní praxi. Celý kurz probíhá workshopovou formu, kdy účastníci pracují  po celé dva dny na jednom reálném produktu. Tato skupinová cvičení a simulace jsou proloženy kratšími bloky výkladu minimální potřebné teorie.
 

Přínosy kurzu

  • Rychlejší a efektivnější vývoj produktů: Naučíte se, jak rychle reagovat na změny a zlepšit produktové výsledky pomocí empirických metod

  • Vývoj relevantních produktů: Naučíte se, jak rozpoznat a zaměřit se na vytváření produktů, které mají skutečný přínos pro zákazníky a trh

  • Poznáte, kdo je váš zákazník: Správně se zeptat, kdo je můj zákazník či uživatel, pro koho produkt děláme a jaké jsou jejich skutečné potřeby, to je klíčová schopnost, kterou vám kurz pomůže prakticky zažít

  • Správná definice produktů: Získáte znalosti o různých přístupech k definici produktů, včetně klíčových principů a metod, jako je value stream mapping a customer centric design

  • Techniky product discovery: Naučíte se rozlišovat mezi discovery a delivery, a osvojíte si techniky pro identifikaci a řešení problémů

  • Udržitelné řízení produktů: Získáte dovednosti potřebné pro efektivní produktové vlastnictví, včetně škálování role produktového vlastníka (PO), rozvoje PO, a používání nástrojů PO

  • Zlepšení zákaznické zkušenosti (CX) a UX designu: Naučíte se základy UX designu a principy designu zaměřeného na člověka, což vám umožní vytvářet produkty, které lépe odpovídají potřebám uživatelů

  • Implementace vědeckých metod ve vývoji produktů: Naučíte se používat strukturované experimenty k ověřování hypotéz, což zlepší vaši schopnost rychle a efektivně reagovat na změny

  • Strategické zaměření na výsledky: Kurz vás naučí rozdíl mezi výstupy a výsledky a jak se zaměřit na skutečnou hodnotu pro klienty a trh

  • Zvýšení autonomie a odpovědnosti týmů: Získáte nástroje a techniky pro podporu autonomie vašich produktových týmů, což povede k vyšší motivaci a efektivitě při vývoji produktů

Co o kurzu říkají absolventi?

„Zavedení kurzu Techniky vývoje digitálních produktů jsem podpořil jako vhodnou součást konzultačního a vzdělávacího portfolia Product Development Office, kde poskytujeme podporu agilním projektům a produktovým týmům. Kurz přímo adresuje nejpalčivější oblast tvorby business zadání a jeho předání vývojovým týmům a přináší do fáze Product Discovery empirické metody, jako je Design Thinking, Lean Startup nebo Product Vision Board, které dokázaly viditelně zlepšit spolupráci businessu a IT v této klíčové oblasti vývoje.“

Ing. David Žid, účastník kurzu
odborný koordinátor agilních projektů, ŠKODA AUTO a.s.

„Jako Product Owner mobilní platformy, na kterou klade business požadavky řada stakeholderů s rozličnými zájmy, jsem ocenil zejména praktické nácviky metod prioritizace a strategického plánování produktu. Empirický přístup je v našem prostředí, kdy jsme navázání na projekty vývoje vozů, nutno kombinovat i s tradičními metodami plánování a kurz mi ukázal, jak oba přístupy citlivě skloubit dohromady.“

Miroslav Vinter, účastník kurzu
Product Owner, MyŠkoda Platform
  • Garance spokojenosti

    Naše kurzy jsou navrženy tak, aby splnily nebo dokonce překonaly vaše očekávání. Pokud však po absolvování kurzu budete mít pocit, že kurz nenaplnil vaše očekávání a doložíte to transparentní a konstruktivní zpětnou vazbou ohledně toho, v čem by se měl kurz zlepšit, poskytneme vám kód na slevu 50% (z ceny původního kurzu) na některý z dalších kurzů vypsaných naší společností.

  • Pro koho je kurz určen

    Kurz je určen pro širokou vrstvu od specialistů až po vyšší management jak ze strany businessu, tak IT. Právě namíchání různých business a technických rolí se na kurzech velmi osvědčilo. 

    Typicky jde o: 

    • Product Owners 

    • Scrum Masters / Agile Coaches (aby to učili PO, týmy a zbytek firmy) 

    • Business Owners, Key Users, Sponsors 

    • Product Management 

    • Project Managers 

    • Heads of Product Development Depts. 

    • IT Managers, Team Leaders 

    • Technical Owners of Digital Products („IT Product Owners“) 

    • Product Strategists and Planners, Designers, Process Specialists… 

    • Supporting roles in Product Organizations: Marketing, Finance, Legal, Purchasing… 

  • Struktura kurzu

    Interaktivní workshop, kde je věnováno  

    • 30% výkladu teorie  

    • 50% skupinovým cvičením a týmovým hrám 

    • 20% case studies, diskuze 

    Účastníci pracují během kurzů na ukázkových projektech, které jsou buď připravené dopředu lektorem, případně si je účastníci zvolí podle jejich kontextu a oboru.  
    V případě uzavřených  kurzů se lze domluvit, že se budeme orientovat na reálné produkty z prostředí zákazníka. 


    A picture containing textDescription automatically generated

  • Co s kurzem od nás dostáváte

    Švédský stůl s technikami a frameworky okamžitě využitelnými v praxi produktového vývoje ve firmách

    • Product vision board Vašeho produktu + 7 dalších šablon a nástrojů, které můžete ihned využít

    • Inspiraci pro další individuální rozvoj účastníků

    • Přehled o dostupných technikách a praktikách a směr Vašeho dalšího rozvoje

    • Unikátnost Projectman

      • Dostanete téma a lektora přímo na míru - díky síle komunity pokrýváme velkou šíři témat a lektory vybíráme tak, aby tématu prakticky a do hloubky rozuměli

      • Lektorům pomáháme ladit choreografii kurzu, přidávat gamifikace, dáváme jim zpětnou vazbu a kurzy neustále zlepšujeme

      • Razíme consultingový přístup - jsme původně víc konzultanti a chceme zákazníkovi vyřešit problém, ne ho jen vyškolit. Pokud během školení společně identifikujeme hlubší potřebu pro změnu ve firmě, jsme připraveni pomoci

      • na trhu od 2011 | ve spolupráci s 15 lektory | 1600 odškolených hodin | téměř 1000 studentů

  • Storno podmínky

    Pokud se nebudete moci akce zúčastnit, odhlaste se prosím včas písemně (emailem). V případě odhlášení do 15 kalendářních dnů před zahájením kurzu, vám není účtován žádný storno poplatek. V případě odhlášení méně než 15 kalendářních dnů před konáním kurzu je účtován storno poplatek ve výši 80% z ceny kurzu. V případě odhlášení méně než 5 pracovních dní nebo nedostavení se bez odhlášení je účtována plná cena – můžete však za sebe vyslat náhradníka (což nám prosím písemně oznamte).

Kurzem Vás provede

Ondřej Kavula

Ondřej se v IT pohybuje téměř dvě dekády, za které nasbíral zkušenosti nejprve v různých rolích ve vývoji SW, projektovém managementu a zejména pak jako interim šéf SW vývoje, interim CTO a konzultant pro business agilitu. Jeho hlavní současná disciplína je organizační design a řízení změnových projektů ve firmách, které procházejí agilní, digitální či jakoukoliv jinou velkou transformací metod práce. Pomáhá firmám také se stavbou produktových ekosystémů a zavedením technik empirického produktového vývoje. Ondřej má mnoho zkušeností v oblastech Automotive, Banking/Finance, Telco. Pravidelně vystupuje na agilních a PM konferencích. S rozvojem pomáhal klientům, jako jsou ŠKODA AUTO, Deutsche Telekom, CETIN + desítky dalších.

  • 3000+ vyškolených studentů 

  • 15 let školitelské a konzultační praxe, celkem 20 let v IT oboru 

  • Nastavoval produktovou organizaci pro více než 10 digitálních produktů s ročním rozpočtem vývoje od €1M do €20M

Naši klienti

EY
ČD Telematika
Česká spořitelna
Garrett
Hello bank
ComAp
Kooperativa
Grayson consulting
Uniqa

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti